منتديات هكرٍِإوٍِى وإلقلب هـآإوٍِى
اهلا بيكم في منتديات نجوم الشرقية مع تحياتنا مدير المنتدى محمود
اهلا بيكم في منتديات نجوم الشرقية مع تحياتنا مدير المنتدى محمود
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نهايت البدايه واخر الحكايه

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

نهايت البدايه واخر الحكايه  Empty
مُساهمةموضوع: نهايت البدايه واخر الحكايه     نهايت البدايه واخر الحكايه  Icon_minitimeالخميس يونيو 30, 2011 7:43 pm

محجوز للتكلمه عشان مش قادر اكمل دلوقتى

منتظر الردود انتظروا اهـــات الحكايه ده مجرد بدايه لمشاعر دمرت عاشق مشاعر حب مشاعر بكتنى مشاعر قتلتنى كل كلمه من كلمات الاغانى ده بتقول على اللى جوايا رحلتى رحلت حزن كدب وخداع
بس اهـــــــــــــــــــــ اهـــــــــــــــ قلبى لسه بيدق وقلبى لسه بيحبها

وهيه هيه عايزه ترجعلى اهـــــ يا عقلى اهـــ يا مشاعرى مش قادر اقول اهـــ ارجع ومش قادر اقول لا

كانت عمر ما عاد بعده عمر ** اقسم بالذى خلقنى انى اعشقها ومازال قلبى جواه حب ليها ** عمره ما انطفى ومش قادر اطفيه ***
.................................................. ....
اليوم ساحكى عن النهايه فلقد علمتم البدايه
التى كانت ترويها هى بضحكاتها التى اسرت قلبى ونهتها بدمى اللى سال
ستقولون لما فعلت ذلك لما جعلت دمك يسيل ؟
ساقول لكم انى اقسمت ان اعيش اعشقها وان بعدنا الزمان لن اعيش بدونك كنت دائما اقول لها
(احبك واموت فيكى واعشقك ) عايزنى اعمل ايه
جوايا عشق وحبك مفيش بشر يستحمله كنت بتمنى اكتر واكتر كنت بتمنى رمقة رمش من عيونها حرق من لسانها دقه من دقات قلبها اسمعها لما تتنهد وهيه بين اديا
كانت نسمه لدرجت انها خافت ان توقظنى دقات قلبها عندما نمت بين ذراعيها احسست بذلك ورايت دموعا حارقه تنزل من جفونها كل مره اذهب اليها واتركها رايك دموع " وه يا قلبى وه" حرقتك دموع الحب كانت تقابلنى وتاخذنى بين زراعيها مهما جلسنا سويا لم نكن نشبع ومن يقدر ان يقول انه شبع من حبيبه واستكفى فالحب بحر حنان بحر اشواق بحر ياليتنى لم اغرق فيه وياليتنى غرقت اكثر واكثر ياليتنى لم اغرق حتى لا تبكى دموعى هكذا ( يامن احببت لم تجف دموعى ثانيه اكتب اليك ودموعى تنهمر من اشياق قلبى اليك مع انك بعت بس لسه جوايا ليك حب اهـــ عشق ) وياليتنى غرقت اكثر حتى ارتوى وارتوى
وه يا زمنى جعلتنى عطش بعد ما دوقتنى حلاوته اخذته منى وجعلت عيونى تبكى وتنوح اخذت حبيبى وان لى بحبيب مثله لن اجد ولن يكون يا قلبى فلقد عشقت براءت فنت من هذا الكون وعندما ذهبت البراءه صحوت على اكبر جرح يمكن ان يكون

النهايه :> كانت فى مترو الانفاق فى محطة سعد زغلول فى القاهره
اتت حتى ترانى وارها لاخر مره اتت حتى ترى ماذا فعلت بى وسالتها وقلبى يعتصره الالم هل تحبينى فلم ترد فقلت لها اقسم بكل لحظه عشناها سوا وحيات حبك اللى بيجرى فى دمى انى احبك قالتلى هرجعلك حاولت امسك اديها هربت اديها ودعتها بدموع وانا عارف ان ده اخر مره هشوفها فيها كان قلبى حاسس ان شهادت موته انكتبت وفعلا ده اللى حصل هيه اختارت البعاد وانا اخترت اعيش بلا قلب فلقد اخذت قلبى .
لقد اختارت المكان وكان اول مره نكون فيه دائما كنا نتقابل فى مكان هادىء اول مره تطلب ان تقابلنى فى هذا المكان >> سعتها حسيت ان ده النهايه << وفعلا

اخر مره سمعت صوتها قبل الفرح بتاعها
كانت ليلة القدر سجدت لله ادعوه ان يرحمنى ويميتنى لعلى اجد الراحه عنده كنت قد ارسلت لها رساله الليله ليلة القدر سادعى ربى ساقول له ان بتنقم من كل ظالم ومن كل خاين فدعى ربك ان لا تكونى منهم
اتصلت بى بعد ما فرغت من صلاتى فقالت لى سامحنى انا ظلمتك وظلمت نفسى ارجوك سامحنى انا خلاص مش ليك اخويا كتب كتابى
وه يا قلبى اهـــــــــــــــــ اهــــــــــــــــــ
قلت لها صعب ان اسامح من قتلنى ولكن معك ربنا يا بنت خالى يا ضى حياتى بابى مفتوحلك لو احتجتى شىء وهدعى ربنا ليكى تكونى سعيده واوعدك مش هتسمعى صوتى تانى ولا هتعرفى عن شىء انا مسافر .
بعدها لم اقدر ان انطق ولا كلمه اختار لسانى عدم الكلام الى ان رايت جدتى تبكى على ضياع صوتى سعتها بس نطق لسانى كانت بتبكى لانها علمت انى ساسافر وتبكى على صوتى اللى راح وتبكى على اللى حصلى
مقدرتش اسافر عشانها
دلوقتى مش اقدر اكون فى مكان اكثر من 3 ايام
..................................................
يا زمنى عشتك عاشق ومت فيك عاشق
عشتك بقلب وهموت بدون القلب
ملكت قلبى فتاه زمنى عايش غريب عايش باقلب مجروح قلب مش معايا قلب بيفكر فيها كل ثانيه
وه يا قلبى قدت فيك نار الحب عشان لقيتك عاشق ويارتنى ما قدتها اديك اتحرقت من بعادها اتحرقت وبقيت انا ضايع
>>>>>>>> النهايه نهايت قلب وفارس>>>
اسف ان ابكيتكم ولن هذه هى قصتى وما انا عليه الان تركت حبيبى وحبه لم يتكنى
انا الان اذا رايتها فاراها خيالات فتبكى عيونى واحس بوجع جوايا

عايش بلا قلب """""" فارس البحور وغرق فيها """ كنت فى يوم اميره فى مملكت الحب "" اليوم انا اسير فى مملكت الجراح

كلمه قلتها بحبك
كلمه سال دمى لها
كلمه غريتنى خلتنى عاشق وهم
كلمه ملكت حياتى
كلمه دمرت احساسى
كلمه ساعيش على صداها عمرى الباقى
[youtube] نهايت البدايه واخر الحكايه  Fghgdfgh
 نهايت البدايه واخر الحكايه  454543
 نهايت البدايه واخر الحكايه  67868678

نهايت البدايه واخر الحكايه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة